22 Μαρ 2012

Κρητικές μαντινάδες......με πολύ χιούμορ!


 

Η κρίση θέλει τσικουδιά κι'η κοπελιά παιγνίδια 
Τρόικα και τροϊκανούς τους γράφουμε στ'αρχίδια...

Αν ειστε αντρες και αρχηγοί Γιωργάκη και Αντώνη 
θα πρέπει να φουντάρετε μια μέρα απ το μπαλκόνι...

Εχω Τογιοτα Χαιλουξ και τουρμπο Μιτσουμπισι
στο ενα βανω τα ωζα και στ'αλλο το χασισι...


Μπλοκο μου καμαν τα ΕΚΑΜ θυμαμαι την Δευτερα
μα 'χα κρυμμενο το λαγο στο φιλτρο του αερα...

Δεν φταιμε εμεις η χωριανοι για ολα φταιει η φυση.
Εμεις κουκια εσπερναμε και εβγαινε χασισι...

Aγορασα για παρτη σου οπλο μα μη τρομαζεις
το προοριζω αγαπη μου για εκεινον που αγκαλιαζεις...

Εσυγκρινα με το μηδεν μια σου φωτογραφια
πολλες οι ομοιοτητες η διαφορα καμια...

Ο ανθρωπος που δεν κερνα δεν πινει δεν καπνιζει
ειναι οσαν το γαιδαρο μονο που δεν γκανιζει..

Να μ'άφηνες κουκλίτσα μου για κάποιο πιο ωραίο,
μ'αυτός είναι σα δίδυμος στον Αχχιλέα Μπέο...

Τρεχα και πες στην μανα σου να σε αραβωνιασει
γιατι οι φλωροι χανονται και τον γαμπρο θα χασει..

Δεν το δα με τα ματια μου το 'κουσα απο φιλο 
πως επαιξες της περδικας και σκοτωσες το σκυλο...

Την πεθερά μου στ'όνειρο είδα πως στραγγαλίζω
και τσ'έκοβα τον τσάρουκα. Τυχαίο; Δεν νομίζω...

Απ' ολα τα πετουμενα ο γαιδαρος μ'αρεσει
γιατι εχει αηδονιου φωνη και δαχτυλιδι μεση...

Έσβησα το τηλέφωνο και τα μηνύματά σου
σε βγάζω κι απ'το facebook και τώρα άντε γεία σου...

Καταραμενο ιντερνετ ιντα 'ναι αυτα που κανεις
να βρινεις μεσα γκομενα κ'υστερα να τη χανεις...

Να χα καρδιά ηλεκτρονική reset να της πατήσω
κι ότι έχει στη μνήμη της για πάντα να το σβήσω...

Ξεκωλο ησουν μια ζωη και ξεκωλο θα μεινεις
εκτος αν αναβαθμιστεις κσι πουτανακι γινεις...

Σαν την πορδη στο εντερο σε 'χω και σε φιλασω
κι ουλη την μερα σφιγγομαι μην κλασω και σε χασω...

Γυρισματα 'χει η ζωη και παιρνω οτι αξιζω
κι εσυ παιρνεις τ'αρχιδια μου τυχαιο; δεν νομιζω!

Πάντα όντε σε σκέφτομαι με πιανει η κεφαλη μου
μα οχι τουτη που θωρεις... η αλλη στο βρακι μου...

Πολλα τυχαινουν στη ζωη, ανθρωπος για να μεινεις,
μπορεις να δωσεις οτι θες, μα παιρνεις οτι δινεις...

Πηγή: mantinades.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: